Warsztat opel

WARSZTAT OPEL

Odziałający na rynku motoryzacyjnem warsztat od 1997 roku świadczymy dla Państwa usługi z zakresu mechaniki samochodowej. Pogwarancyjny niezależny Serwis Opla oferuje swoje usługi, porady i pomoc od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 oraz w sobotę w godzinach 8-13 pod adresem firmy Katowice ul. Załęska Hałda 4 tel. 32-2017296. Przez wiele lat w których zdobywamy doświadczenie poprzez  obsługe techniczną i wszelkie naprawa Opla zdobyliśmy już bogate doświadczenia z zakresu napraw i diagnostyki usterek występujących w samochodach tej marki stawia nas wyżej od innych warsztatów w których naprawiane są wszystkie produkowane marki samochodów , ponieważ nasza wiedza jest zawężona a przez to wyspecjalizowana do perfekcji. Dla tego też  rozpoczynając swoją działalność usługowo handlową podjeliśmy słuszną decyzje o zawęzeniu specjalizacji kwalifikacji personelu do obsługi tylko jednej z wszystkich marek produkowanych na całym świecie samochodów. Nasi mechanicy , doradcy handlowi motoryzacyjni oraz osoby obsługujące bezpośrednio klientów i  warsztat naprawy Opla zapewnia Państwa o swoich profesjonalnych kwalifikacjach i gwarantuje profesjonalizm wykonania powierzonych nam napraw i zamówień oraz doświadczenie swoje wykluczające  ewentualność pomyłki w postawionej diagnozie uszkodzenia przyczyniającym się do niesprawności pojazdu.

Wykonujemy różnego rodzaju naprawy i usługi z zakresu mechaniki pojazdowej samochodów marki Opel specjalizyjąc się w naprawach typu;

Remont silnika główne , kapitalne oraz mniejszej skali trudności , wymianę często przegrzanej czy wydmuchanej uszczelki z pod głowica silnika dla której natomiast nie rzadko zalecana jest w niektórych wypadkach a szczególnie przy większych przebiegach samochodów wymiana uszczelniaczy na zaworach ta usterka objawia się dużym  zużyciem , spalaniem  z powodu nieszelności tych uszczelniaczy oleju silnikowego. W sytuacji gdy ten zabieg nie przyniósł zadawalającego efektu należy otworzyć silnik i sprawdzic czy na tulejach w  blok silnika nie ma wyrażnie zauważalnych wżerów, nierówności czy przebarwień.  Jeśli mechanik oceni iż stan w jakim jest obecnie konkretny blok silnika jest w należytym stanie i nie ma nic do zarzucenie jemu , to należy podjąć decyzje o wymianie pierścieni tłokowych które są w  ilości 3 sztuk na każdy tłok silnika. Przy tego typu naprawie zalecane jest także ale już mniej bolesne w kosztach z jakimi wiąze się taki remont uszczelnienie silnika poprzez zastosowanie wszystkich nowych wyłacznie  części jakie są odpowiedziale za szczelność silnika i które mogą w efekcie zastosowania starych czesci doprowadzic do wtórnych problemów zwiazanych w przyszłości z bezawaryjnośią wyremontowanego silnika . są to takie uszczelki jak zimering na wał korbowy oraz wszystkie  uszczelki gumowe lub metalowo gumowe zastosowane do uszczelnienia kolejnych elementów narażonych na przeciekanie i wyciekanie oleju z spodniej części silnika jest nią miska olejowa , także od góry sinik jest narażony na utrate oleju ponad głowica elementem silnika jest  matalowa, aluminiowa lub ostatnio najczęściej stosowana w silnikach z najnowszej generacji pokrywa zaworów. Zasadniczo zalecane jest dla długiej bezawaryjnej sprawności silnika jest przez wszystkie koncerny motoryzacyjne produkujące samochody jak i również  Opla obligatoryjnie wymagana jest  i zalecana okresowa wymiana oleju która jest określona w zalezności od ilości przejechanych kilometrów w okresach co kilkadziesiąt tysięcy wymiana rozrządu kompletnego w którego skład wchodzi nie tylko błędnie mylony przez co niektórych użytkowników samochodów pasek rozrządu, ale i rolki prowadzące, napinacz paska i częst sieę zdarza że pompa wody. We wszystkich  typach  silników benzynowego i diesla . Gdy często w trakcie rozbiórki silnika okazuje się że rodzaj uszkodzeń w silniku jest tak znaczny że naprawa silnika okazuje się nie jest opłacalna , a na to alternatywnie mamy do zaoferowania bardzo duży wybór wszystkich benzynowych i diesla montowanych w oplach silnik  sprawny z umiarkowanym przebiegiem w dobrym stanie i atrakcyjnej cenie.   

–  Skrzynia biegów Opel specjalizujemy się w wymianach we  wszystkich modelach Opla oraz do wszystkich silnikow benzynowych i diesla skrzynie biegów manualne lub automatyczna. Zajmujemy się naprawami całego układu napędowego w którego skład wchodzi półoś napędowa z przegóbami zewnętrznymi od koła i wewnętrznymi od skrzyni , prawa półoś w nowszych modelach  jest połączona z podporą półosi na której mocowane jest łożysko ulegające niestety eksploatacyjnemu zużyciu. Naprawiamy i wymieniamy wszystkie elementy składające się na element wspierający zmianę biegów którym jest sprzęgło a w skład którego wchodzi między innymi tarcza sprzęgła , których mamy duży wybór i przedstawiamy alternatywę dla nowych nie rzadko nie tanich części jaką posiadamy na magazynie części używanych, ponadto do elementów sprzęgła zaliczyć należy bez którego całość sprzęła nie mogła by własciwie wspólpracować jest łożysko oporowe które zawsze mocowane wokół wałka sprzęgłowego skrzyni a inaczej nazywane wysprzęglik skrzyni . Na nieszczęście niektórych posiadaczy samochodów i  klientów warsztatów mechaniki pojazdowej występuje usterka najdroższej części sprzęgła którą jest stosowane praktycznie we wszystkich nowoczesnych sprzęgłach koło dwumasowe, te również w dużym wyborze części jak i inne na pocieszenie posiadamy używane do wszytkich modeli Opla oraz do wszystkich typów silnika benzynowego czy diesla.

– Naprawy zawieszenia pojazdów jak np. amortyzator zawieszenia przedniego i tylnego , proponujemy te częsci najbardziej renomowanych firm je produkujących specjalizujących się takowym  asortymencie jak Monroe , Delphi , ważnym pod względem bezpieczeństwa użytkowników elementem jest piasta koła przód i tył w której znajduje się nie dementowlane narażone na zatarcia pod wpływem eksploatacyjnej użwalności łożysko koła do którego kolejnym elementem wspólnym piasty jest czujnik abs to wszystko składa składa się na jedną część co nie wszyscy użytkownicy Opla wiedzą którą jest piasta . Często elementem zawieszenia narażonym na uszkodzenia typu pęknięcia jest sprężyna zawieszenia przedniego lub tylnego stosowana zależnie od wersji nadwoziowych i silnikowych o różnych grubościach i sztywności. Na drogach o niskiej jakości nawierzchni po jakich niestety się najwięcej poruszamy samochodami częścią jaką regularnie co kilkadziesiąt tysięcy należy wymienić jest sworzeń mocowany i wymienny element na wahacz. Wszystkie te opisane elementy zawieszenia są wymienne i absolutnie nie powinny być poddawane regeneracji czego my nie praktykujemy. Odnośnie tylnego zawieszenia tj.tylna belka lub inaczej również często spotykanym przez klientów i mechaników nazwą tego elementu  tylna oś lub ośka tylna w której również stosowanym rozwiązaniem w oplach najnowszych generacji jako nierozbieralna jak w przednim zawieszeniu na łożysko i czujnik abs jest piasta koła w której najbardziej narazone na uszkodzenie przez zatarcie się jest łożysko wykonane pomimo tego że jest wykonane z najlepszych materiałow i wyselekcjonowane dokładnie przez inżynierów technicznych Opla producentów części zamiennych do samochodów jak Sachs, TRW . Następnym elementem z którego składa się piasta jest czujnik Abs odpowiedzialny za włanczanie i wyłanczanie systemu anty poślizgowego w które wyposażone są od wielu lat samochody o nazwie Abs którego zadaniem jest nie dopuszcza do sytuacji w której może dojśc do zblokowania koła  w czego efekcie często dochodzi do sytacji utraty skutecznego panowania nad kierownica  czego następstwa mogą mieć fatalne skutki, dla tego też nie należy lekceważyć żadnych świecących się kontrolek na DESKA rozdzielczej, jak również stuków w zawieszeniu odczywalnych podczas pokonywania nierówności na nawierzchni i odczuwalnych wibracji, drgań, szarpnięc na kierownicy

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s